Honda CR-V
cena: 29999 PLN
rocznik: 1997
przebieg: 184000
typ nadwozia: Terenowy
skrzynia biegów: automatyczna
pojemność: 2,0 l
moc silnika: 130 KM
napęd: 4x4
liczba drzwi: 5
liczba miejsc: 5
kolor: niebieski metalik perła
rodzaj paliwa: Benzyna+gaz
region: łódzkie
miasto: Łódź

Dodatkowe wyposażenie:
autoalarm, centralny zamek, el. lusterka, el. szyby, homologacja ciężarowa, immobiliser, instalacja gazowa, klimatyzacja, książka serwisowa, poduszki powietrzne, radio z CD, szyberdach, wspomaganie kierownicy,
Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy, właściciel niepalący, serwisowany w ASO, pierwszy właściciel, garażowany,
Pozostałe informacje:
Honda wyprodukowana w Japonii, (kupiona w salonie w Belgii, pierwszy transport tego modelu do europy, data produkcji w Japoni w czerwcu i zarejestrowany w Polsce w sierpniu.) a nie jak obecne podróbki w Anglii. Efektem tego jest fakt, że auto jest totalnie bezawaryjne. Wyprodukowane zostało w 1997 roku i wynika to zarówno z oznaczeń na podzespołach samochodu (szyby, wytłoczki) jak i z dokumentów. Podkreślan ten drobny fakt, bo szukam samochodu dla córki i 90% samochodów ma robiony przekręt. Elementy samochodu swoje a dokumenty swoje. Teraz przebieg: wynosi on 183000 i ciągle rośnie, bo auto eksploatuję. Przebieg jest jak najbardziej oryginalny. Nie jest \'robiony\' na sprzedaż. Najwięcej kilometrów auto zrobiło w czasie naszych podrózy do Hiszpani, Włoch, Szwajcarii, Austri, na południe Francji, Niemiec, Holandi, Belgi. Co posiada auto: radio z cd, szyberdach, elektrycznie ustawiane lusterka i opuszczane i podnoszone szyby boczne, welurową tapicerkę bez dziur przetarć itp. I jest to faktycznie welur, a nie jakaś dziwna tkanina typu \'setka na garnitury\', jaką europejska honda funduje swoim klientom, wspomaganie kierownicy i co najważniejsze AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW. Jakie są konsekwencje tego, że jest to automat? Takie, że zarówno silnik jak i skrzynia pracują rewelacyjnie i są w idealnym stanie technicznym. Skrzynia biegów pracuje bezgłośnie, biegi są zmieniane w sposób płynny. O zmianie biegu orientuje się kierowca po zmianie obrotów silnika. Pasażerowie nie wiedzą kiedy zmienia się bieg. Chyba, że pilnie wsłuchują się w pracę silnika. Olej w skrzyni zmieniany co 40000. Przy zmianie zawsze wyglądał prawie tak samo jak wlewany. Czysty i klarowny. Auto nigdy nie jeździło po dziurach, bo jak wiadomo, nie jest to samochód terenowy, tylko auto z napędem na 4 koła. Oczywiście napędy pracują rewelacyjnie. Nic nie stuka, puka i wyje (3 lata temu płukany tylni dyferencjał i wymieniony olej). W samochodzie są jeszcze takie sprawy jak stolik turystyczny, zapalniczka (nigdy nie użyta, nie palę i w samochodzie nikt nigdy nie palił), gniazdo 12V w bagażniku, jakieś schowki w drzwiach tylnich, w ściankach bagażnika, w podłodze bagażnika, alarm, dwa immobilajzery, antena dachowa, instalacja fabryczna głośników, centralny zamek, klimatyzacja - oczywiście sprawna, itp. Silnik nie bierze oleju ani grama, wymieniony rozrząd z napinaczami(2000km temu), klocki hamulcowe(3000km temu), elementy gumowe zawieszenia(2000km temu), filtr klimatyzacji(3000km temu), instalacja gazowa na gwarancji jeszcze 1 rok; nowy akumulator, na gwarancji jeszcze 16 miesięcy; dzielone siedzenie tylne z regulowanym kątem nachylenia, 4 zagłówki, podłokietniki na tylnej kanapie. Dokladam opony zimowe, przeglad do 08.2007, auto ABSOLUTNIE BEZWYPADKOWE!!!, ZADNYCH STLUCZEK, powłoki lakiernicze nosza znamiona eksploatacji, co jest naturalne. Nie spodziewa się chyba nikt rozsądny samochodu 9 letniego, który ma powłoki jak po wyjechaniu od lakiernika. Chyba, ze kupuje auto bite. To co innego. lakier jest \'perłowy\' czyli odnosi sie wrażenie jak by był z brokatem. Układ wydechowy ma na sobie jeszcze fabryczną srebrną farbę i nie wygląda, by mu coś się miało dziać. Na przeglądzie okresowym sprawdzono amortyzatory i są w stanie idealnym. Felgi nie są pokrzywione i powgniatane. Tarcze hamulcowe są oryginalne i nie sądzę by przez najbliższe 150000km trzeba było je zmieniać. Wynika to z mojego stylu jazdy. Hamulce pracują idealnie równo. Hamulec ręczny jest używany zawsze gdy auto stoi. Dzięki temu pracuje jak nowy. Oczywiście na przeglądzie sprawdzano zawieszenie - żadnych luzów, wszystko jest OK. Elementy gumowe osprzętu silnika takie jak rury łączące cośtam z cośtam wyglądają jak fabrycznie nowe. Nie są spękane. Auto od nowosci garażowane - na zdjęciach stoi właśńie przed swoim garażem. Żadne drzwi nie maja luzów. Łącznie z drzwiami kierowcy. Kupujący nie płaci podatku, wystawiam fakturę. Spalanie gazu: trasa 8-9 litrow, miasto od 11.5 do 14 litrow zimą gdy jest bardzo dużo śniegu na jezdniach. UWAGA !!! - w rozliczneiu może być zdecydowanie tańsze auto, produkcji tylko i wyłącznie japońskiej z automatyczną skrzynią biegów.
Dane kontaktowe ogłoszeniodawcy
Łódź


Telefon: 605099102

E-mail do ogłoszeniodawcy
Temat:

Treść



najnowsze | regulamin | regulamin | Wszelkie prawa zastrzeżone © AM 2012


Partnerem naszego serwisu od 2009 roku jest Diesel Serwis Samochodowy Hoffman z Rzeszowa - Specjalizujacy się w:
Naprawa, Regeneracja Wtryskiwaczy, Naprawa Pomp Wtryskowych, Naprawa i Regeneracja Turbosprężarek, Turbin, Wtrysków, Pompowtrysków i Diesla

Naprawa i Regeneracja Wtryskiwaczy, Pomp Wtryskowych, Turbosprężarek

Nowa wypożyczalnia samochodów i wynajem aut:

Wypożyczalnia Samochodów Warszawa

Zapraszamy do bezpłatnego korzystania z naszego serwisu - darmowe ogłoszenia motoryzacyjne, darmowa auto giełda. AdBay.pl!