Volkswagen passat
cena: 19700 PLN
rocznik: 1998
przebieg: 310000
typ nadwozia: Kombi
skrzynia biegów: automatyczna
pojemność: 1,9 l
moc silnika: 150 KM
napęd: przedni
liczba drzwi: 5
liczba miejsc: 5
kolor: bezowy
rodzaj paliwa: Olej Napędowy
region: lubuskie
miasto: Gorzów Wielkopolski
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, autoalarm, centralny zamek, el. lusterka, el. szyby, hak, immobiliser, klimatyzacja, komputer, książka serwisowa, poduszki powietrzne, radio, radio z CD, relingi, szyberdach, tempomat, wspomaganie kierownicy,
Dodatkowe informacje:
sprowadzony, serwisowany w ASO, garażowany,
Pozostałe informacje:
Cena: 19 700 PLN / 5 487 EUR (do negocjacji) Typ: Kombi Informacje: Rok produkcji: 1998, Data rejestracji: 01/1999, Przegląd: 12/2008, Ubezpieczenie: 03/2008, 310 000 km, Skrzynia biegów: automatyczna, Moc: 150 KM (110 kW), Pojemność skokowa: 1900 cm3, olej napędowy, beżowy, Liczba drzwi: 4/5, Dodatkowe wyposażenie: ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, tempomat, podgrzewane fotele Dodatkowe informacje: serwisowany w ASO, sprowadzony, zarejestrowany w Polsce, dla niepełnosprawnych Opis pojazdu: Witam! Mam do sprzedania Volkswagena Passata 1.9TDI silnik AFN (najprostszy i najlepszy). Auto po wymianie wszystko co mogło sprawić kłopoty - dlaczego sprzedaję więc ? Auto było kupione z automatyczną skrzynia gdyż miałem operację wiązadła krzyżowego lewej nogi i jazda z ręczna skrzynią była niemożliwa - musiałem mieć automat. W styczniu 2008 dostałem pracę w Luxemburgu i auto służbowe - więc w rodzinie nie jest potrzebne 3\'e auto. Passata kupiłem 6 grudnia 2006 w Bydgoszczy (z przebiegiem 268000) - nieuszkodzone - normalnie dojechałem nim do Gorzowa (przed zakupem sprawdzono oryginalność przebiegu z serwisem VW oraz specjalnym interfejsem). Trochę nim pojeździłem i zacząłem pracę w Sztokholmie. Ktoś pewnie zaszokowany przebiegiem... jeśli ktoś powie mi że auto które jest kupowane do jazdy na duże odległości (bo passat nie jest zbyt zwinny do manewrowania po mieście) ma po 7-8 latach przebieg mniejszy niż 200 000km to jest naprawdę szczęściarz - 2-3% aut ma naprawdę przebieg poniżej 200 000km - a cała reszta tak naprawdę to tuning licznika. Ja podaję oryginalny przebieg - bo każde auto idzie sprawdzić... a passat grzecznie używany spokojnie przejedzie 600 000km i gdyby nie to że w Luxmeburgu mam auto służbowe a po 3 miesiącach musiałbym passata przerejestrować to bym go zostawił sobie - kto wie może jeszcze tak zrobię. Trochę o wyposażeniu: -klimatyzacja ręczna; -4 poduszki powietrzne; -skóra + ortopedyczne siedzenie Recaro z podgrzewaniem i wentylacją; -radio mp3 Pioneer + 6 głośników Pioneer; -CB RADIO - wkomponowane w deskę rozdzielczą; -homologowany HAK - oryginalny zdejmowany; -relingi dachowe; -elektryczny szyberdach i 4 elektryczne szyby; -światła z halogenami; -klimatyzowany schowek; -oryginalny komplet dokumentów + książki/instrukcje z VW z 1998 roku; -2 kluczki scyzoryki z pilotami; -tempomat; -komputer; -ABS z EBD; -automatyczna skrzynia (nie tiptronik) Auto miało wymienione (na wszystko mam rachunki z nr rejestracyjnym) -sprężarkę klimatyzacji (600zł) -wszystkie chłodnice (klimatyzacja, chłodnica oleju, główna chłodnica) (~1000zł) -wymienione wszystkie drążki reakcyjne (łącznie 10 sztuk z przodu) (1200zł) -olej w skrzyni biegów oraz filtry (1000zł) -pompa wspomagania (400zł) -dołożono alarm (łącznie 2 alarmy i osobny anty-napad) -nowy komplet opon letnich (o ile pamiętam to FULDA 195/65/R15) - 700zł -komplet opon zimowych (Kleber [nowe] + Continental) -nowa turbina (800zł) - w DIESEL Serwis PIŁA; -przepływomierz (500zł) -chip-tunning (110KM na 150KM) - 1600zł; -nowy akumulator (bardzo ważne przy automatycznej skrzyni - nigdy nie miałem problemów z nim ale nie chciałem mieć niespodzianek) i masę drobnych pierdółek - jak np krańcówki w drzwiach czy siłowniki w klapie; Co do eksploatacji: przez ostatnie 50000km jest używany pełen syntetyk olej (0W30 Mobil1 lub 5W30 Castrol 505 01 lub 505 02) - wymieniany przed chipem co 14000km po chipe co 10000km; przy każdej wymienie oleju zmieniono także filtr oleju, filtr powietrza (ważne dla przepływomierza) i filtr paliwa; Przy jeździe na tempomacie przy 90km/h zużycie w granicach 4,4-4,6L Przy jeździe na tempomacie przy 130km/h zużycie w granicach 5,4-5,8L zużycie powyżej 6,5L jeśli ktoś ma naprawdę ciężką nogę Tempomat z automatyczną skrzynią działa już od 30km/h - z ręczna od 70km/h Kontakt ze mną: +352 621 454909 Kontakt z moim ojcem który w PL zajmuje sie sprzedażą (auto jest w Polsce) +48 691762250 +48 95 7226480
Dane kontaktowe ogłoszeniodawcy


E-mail do ogłoszeniodawcy
Temat:

Treść



najnowsze | regulamin | regulamin | Wszelkie prawa zastrzeżone © AM 2012


Partnerem naszego serwisu od 2009 roku jest Diesel Serwis Samochodowy Hoffman z Rzeszowa - Specjalizujacy się w:
Naprawa, Regeneracja Wtryskiwaczy, Naprawa Pomp Wtryskowych, Naprawa i Regeneracja Turbosprężarek, Turbin, Wtrysków, Pompowtrysków i Diesla

Naprawa i Regeneracja Wtryskiwaczy, Pomp Wtryskowych, Turbosprężarek

Nowa wypożyczalnia samochodów i wynajem aut:

Wypożyczalnia Samochodów Warszawa

Zapraszamy do bezpłatnego korzystania z naszego serwisu - darmowe ogłoszenia motoryzacyjne, darmowa auto giełda. AdBay.pl!